پرش لینک ها

بازی کن، سکه جمع کن و تخفیف بگیر

سکه چیه و به چه دردی میخوره ؟

با انجام هر کدوم از کار های زیر میتونی به مبالغ مختلف سکه جمع کنی و سکه ها رو در حساب کاربری خودت ذخیره کنی و هر وقت که خواستی اونا رو تبدیل به اعتبار کیف پول یا اعتبار گردونه جوایز تبدیل کنی یا در قرعه کشی ها شرکت کنی.

هر سکه = 1000 تومان

تبدیل مستقیم به تومان

میتونی به صورت مستقیم سکه هاتو تبدیل به اعتبار کیف پول حساب کاربریت کنی و با اون اعتبار از سایت مرکان خرید کنی.

هر 50 سکه یک شانس

گردونه جوایز

اگه فکر می کنی آدم خوش شانسی هستی میتونه با سکه هات گردونه جوایز رو بچرخونی و از جوایز داخلش بهره مند بشی.

هر 10 سکه یک شانس

شرکت در قرعه کشی ها

میتونه با استفاده از سکه هات شانس شرکت در قرعه کشی های مناسبتی مرکان رو کسب کنی و یکی از برندگان خوش شانس قرعه کشی های نفیس مرکان باشی.

چجوری سکه جمع کنیم ؟؟

با انجام هر کدوم از کار های زیر میتونی به مبالغ مختلف سکه جمع کنی و سکه ها رو در حساب کاربری خودت ذخیره کنی و هر وقت که خواستی اونا رو تبدیل به اعتبار کیف پول یا اعتبار گردونه جوایز تبدیل کنی یا در قرعه کشی ها شرکت کنی.

50 سکه

ثبت نام در سایت مرکان

خب مسلما اولین کاری که باید برای کسب سکه انجام بدی ثبت نام در سایت مرکانه برای این کار روی گزینه سبز رنگ (عضویت/ورود) در منوی اصلی سایت کلیک کن و یک فرم بسیار ساده رو پر کن تا در سایت مرکان عضو بشی.

خواندن مقاله

بعد از تشکیل حساب کاربری می تونی با خوندن هر مقاله سکه جمع کنی فقط حواست باشه وقتی داری مقاله رو میخونی باید وارد حساب کاربریت شده باشی.

20 سکه

معرفی دوستان

میتونی با دعوت از دوستانت و ثبت نام اونها در سایت مرکان هر دو تون سکه بگیرین علاوه بر اون میتونی کد تخفیف اختصاصی خودت رو هم به دوستانت بدی تا 30 درصد تخفیف دوستت بگیره و 20 درصد از مبلغ خرید هم به حساب تو بیاد!

10 سکه

تکمیل پروفایل

درگام دوم میتونی اطلاعات شخصی خودت رو در پروفایل ات تکمیل کنی برای این کار بر روی دکمه ی سبز رنگ “حساب کاربری” واقع در منوی اصلی سایت کلیک کن.

4 سکه

ثبت نظر

بعد از خوندن مقاله ها میتونی نظرتو راجع بهشون در انتهای مقاله ثبت کنی و سکه جایزه بگیری.

1 سکه

خرید از سایت

با خرید دوره های آموزشی و بلیط رویداد های مختلف و سایر محصولات از سایت مرکان به ازایه هر 10 هزار تومان خرید یک سکه دریافت کن.

10 سکه

بازدید روزانه از سایت

هر روز به سایت سر بزن و علاوه بر اطلاع پیدا کردن از اخبار و رویداد های جدید سکه هم بگیر. دقت داشته باش که فقط روزی یک بار میتونی این امتیاز رو بگیری و باید هر روز حداقل 2 دقیقه توی سایت آنلاین باشی تا سکه بگیری.

10 امتیاز

اشتراک گذاری پست ها

می تونه هر کدوم از پست های سایت که دوست داشتی رو با دوستات به اشتراک بذاری و بعد از خوانده شدن اون پست توسط دوستت هم خودت سکه بگیری هم دوستت!

20 سکه

تولید محتوا

اگر فکر می کنی در حوزه کاری مرکان تخصص داری میتونی مقالات شخصی خودت که درباره حوزه تخصصی مرکانی هست رو داخل سایت مرکان بارگزاری کنی و سکه بگیری.

Untitled-4

هنوز هم سوال داری؟ با ما تماس بگیر.

اگر سوالی دارید می توانید با شماره “2819 215 0915” تماس بگیرید و یا فرم زیر را به راحتی پر کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

نظر دهید.

guest

نظر خود را در مورد این مقاله با بقیه در اشتراک بگذارید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
🍪 این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.