پرش لینک ها

خلاقیتت رو منفجر کن! – پکیج آموزشی 40 اصل خلاقیت به صورت حرفه ای

تریز با بررسی اختراعات متعدد به الگوریتم ها ایده پردازی دست یافته است. این الگوریتم ها در تمام زمینه ها کاربرد دارند زیرا که پس از بدست آمادن این ها متخصصان حوزه های مختلف آنها را مطالعه کردن و در مورد کاربرد این موارد در رشته خود کتاب ها و مقالاتی را نوشته اند.

چهل اصل تریز کاربردی ترین بخش این الگورتیم ها و دانش است که شامل چهل فرمول ساده و کاربردی است که کمک شایانی به ایده پردازی ما می کند. من حدود 20 مورد از مقالات و کتاب هایی که در مورد این چهل اصل نوشته شده بود را مطالعه و ترجمه کردم تا بتوانم این دوره را تهیه کنم.

طبق تجربه من در تدریس خلاقیت مثال های زمینه های مختلف و متفرقه باعث می شود بتوانیم با ذهن باز تری ایده پردازی و تفکر کنیم به همین دلیل هر اصل را در یک ویدئو 10 الی 15 دقیقه ای آماده کردم (معرفی و توضیح اصل، مدل های استفاده از این اصل، مثال های مدیریتی، مثال های بازاریابی، مثال های تولید محتوا، مثال های مهندسی، مثال هنری، تصاویر، تمرین ها) از 4 مرداد روزی یکی از این ویدئو ها رو در کانال تلگرام در اختیار شما قرار میدهم و شما پس از مشاهده آن می توانید تمرین ها و سوالات خود را در گروه با من و دیگر شرکت کنندگاه به اشتراک بگذارید.

+هدیه ویژه : ویدئو حل مسئله توسط ابزار های تریز؛ که بعد از دوره تقدیم تون میشه.

اگر درمورد دوره سوالی داریم می توانید در واتس آپ یا تلگرام به شماره 09022921214 پیام دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

نظر دهید.

guest

نظر خود را در مورد این مقاله با بقیه در اشتراک بگذارید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
🍪 این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.