پرش لینک ها

گزارش تصویری جلسه دوم کنسرسیوم مرکان

صورتجلسه دومین جلسه کنسرسیوم مرکان، پنجشنبه مورخ ۲ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰
حاضرین: سرکار خانم دانشور، طوسی، الهامی، بابایی، مظفری و آقایان مروست، یوسفی، دریادل، بسکابادی، محمدزاده، غلامی، عابدان، خالقی، زاهد، کاظم پور، باغبانی، حشمتی
*جلسه بعدی کنسرسیوم روز پنجشنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ ، به میزبانی سرکار خانم دکتر الهامی و آقای عسگری از شرکت همیاران هستیم. + در این جلسه آقای یوسفی ارائه خواهند داشت. (حشمتی)
*رویداد مدیران آینده برای ۵ و ۶ مردادماه نهایی شد + ارائه توضیحات در مورد رویداد مدیران آینده + جزییات مربوط به رویداد با مدرسین در جلسه ای مجزا هماهنگ خواهد شد. (عابدان)
*رویداد مشترک خانم دانشور و آقای غلامی و آقای قبول در فضای آموزشی آقای بسکابادی برای ۱۴ تیرماه نهایی شد. (غلامی و دانشور و بسکابادی)
*همکاری همه اعضای کنسرسیوم در اطلاع رسانی رویدادها و اتفاقات مربوط به اعضا، به ویژه رویدادهای مشترک (حشمتی)
*هدف از تشکیل کنسرسیوم شبکه سازی و رشد و هم افزایی مشاورین و همکاران مرکان و همچنین تعریف و انجام پروژه های مشترک و همچنین تهاتر خدمات است. (حشمتی) + باید منافع مشترک تعریف شود از نظر خدمات مشترک، تهاتر، معرفی مشتری به یکدیگر و … (مروست و دریادل و غلامی) + هرکدام از اعضا می تواند خدمت خود را بصورت تخفیف ویژه و یا تهاتر تعریف کند بطوریکه منافع مشترک ایجاد شود به بنده اطلاع دهد. (حشمتی) + باشگاه مشتریان مرکان (دریادل) + دسته چک تخفیف به پارتنرها (کاظم پور)
*دپارتمان های تخصصی برای کنسرسیوم تعریف شود (مروست)
*برای رویکرد شماره دوم نشریه تخصصی کارآفرینی سازمانی مرکان و همینطور محتوای آن لطفا مدرسین و مشاورینی که تمایل دارند اعلام آمادگی کنند (حشمتی) + بهتر است چالش و سوال ایجاد کنیم و یا مسابقه طراحی کنیم و مصاحبه با کارآفرینان داشته باشیم و به نوعی تبلیغشون رو هم بریم که هزینه بگیریم ازشون (دریادل) + مشاورین و پارتنرها لطفا کارآفرین یا مدیر کسب و کار جهت مصاحبه معرفی کنند (حشمتی) + نشریه چند رسانه ای بزنیم (باغبانی)
*لطفا همه مشاورین و همکاران رزومه، سایت، پیج و … خودشون رو جهت قراردادن در سایت مرکان حداکثر تا سه شنبه هفته آینده به خانوم مظفری برسونن. (حشمتی و خالقی)

کلام آخر اینکه، لطفا در اطلاع رسانی و تبلیغات یکدیگر مشارکت کنیم، دوستان مشهدی جلسات رو حضوری تشریف بیارند و سایر دوستان هم حتما بصورت آنلاین همراهی کنند و اینکه درصورت عدم حضور و فعال بودن مجبور خواهیم بود از جمع کنسرسیوم دوستان رو حذف کنیم. (حشمتی)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

نظر دهید.

guest

نظر خود را در مورد این مقاله با بقیه در اشتراک بگذارید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
🍪 این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.